2019. júl. 3.

Barátkozunk

Nagy nap volt a mai koordinátori életemben. Màsoknak ez semmiség, olyanokat is ismerek, akik kisujjból kirázzák ezeket fél óra alatt. Hát nekem jó sok órám elment vele, és minimális segítségre is szükségem volt egy-egy képletnél, de tök egyedül összeraktam ma egy olyan táblázatot, amitöl az elmúlt hónapokban rettegtem, és neki sem mertem állni. Kellett hozzá egy nagy rakás adat, abból meg aztán mindenféle fkeres meg hahiba, még átlagha függvényekkel kellett kreálni két kisebbet. Az, hogy megbírkóztam vele, és megcsináltam, nagy büszkeséggel tölt most el, főleg, hogy volt, amit elrontottam, de aztán addig keresgéltem, amíg rá nem jöttem, hogy hol van a hiba. Azért ez az excel ilyen mélységében még mindig nem a legjobb barátom, eddig jól elvoltam vele úgy, hogy az a rácsos izé, és tök egyszerű kis tàblázatokat csináltam csak vele, de a munkámhoz nagyon fontos lesz, hogy mi ketten összebarátkozzunk.
A jutalom elmaradt, mert a táskát nem tudtam ma közelebbről megnézni, de elintéztük délután a szemétszállítás szerződést, vettünk másik kukát,Erik talpbetéte is elkészült.
Most meg már csak egy jó alvásra vágyom.

1 megjegyzés: