2019. jún. 27.

Újabb elvesztegetett nap

Ma már itthon voltam szabadságon. Holnap lesz a sógorom temetése. A mai napot hivatalosan arra szántam, hogy a temetés utáni "vendégfogadasra" készüljek. Gondosan megkomponált tervek voltak a fejemben...mit kell megcsinálni, mivel kell készülni, stb.
Aztán egész nap nem sikerült ebből semmit sem megcsinálni, mert olyan voltam, mint valami idióta. Vagy nem is tudom, mi lenne erre a megfelelő kifejezés.
Irgalmatlan feszültség van bennem a holnapi nap miatt, egyre csak fokozódik. Nem tudom megfogalmazni, hogy mi az oka, egyszerűen csak jelen van.
Legalább a ruhákat azért kimostam..majd holnap délelőtt remélem hatékonyabb leszek.

5 megjegyzés:

  1. Ó, Istenem... Tudom milyen ez, átérzem, ez egy állapot sajnos, holnap, a temetés után már más lesz... Sok erőt kívánok Nektek holnapra, gondolok majd rátok! Ölellek, Dius!

    VálaszTörlés
  2. Sok erőt kívánok nektek a mai napra!

    VálaszTörlés
  3. Őszinte részvétem! Kitartást!

    VálaszTörlés