2019. jún. 15.

Mindig ez a fejfájós

Annyira tudom utálni ezeket a fejfájós napokat. Ma reggel is úgy ébredtem, hogy tudtam, ebből bizony nem lesz semmi jó. Azért reménykedtem benne, hogy ha megiszom a kávémat, és veszek be egy jó fájdalomcsillapító triót, akkor sikerül az elviselhető kategóriában tartani.
Persze nem így lett, és alig negyed óra alatt beláttam, hogy nincs mese, kicsit le kell feküdnöm, és meg kell talàlnom azt a pozíciót, ahol, ha nem mozdulok, elmúlhat, vagy legalább lehet olyan, amivel képes leszek arra, hogy tegyem a dolgomat.
Röpke másfél óra múlva még két fájdalomcsillapító kellett, és egy újabb kávé, de már elkezdtem működni.
Igaz, egész nap csak csökkentett üzemmódban léteztem, és a fejfájás is velem volt végig.
Azt remélem, hogy a szokásos menetrend szerint le is zajlott ez az egész ma, és holnap sokkal jobb napom lesz.

1 megjegyzés:

  1. Remélem is, hogy jobb napod lesz ma és elkerül az a fránya fejfájás!
    Sokszor eszembe vagytok, tudom milyen nehéz ez az időszak, vigyázzatok magatokra, Dius! Puszi!!!

    VálaszTörlés