2019. jún. 24.

Megadatott

Ma este nincs már türelmem ahhoz, hogy a bizonyítványokat részletesen leírjam, de a héten sír kerül erre is. De nem is annyira lényeges az, hogy mi van azokban (pedig van meglepő dolog azért).
Sokkal lényegesebb mindennél ez itt.

Pontosan tudjátok, hogy mennyit fohászkodtam azért, hogy legyen Eriknek egy olyan közösségben része, ahol a családján kívül is szeretik, ahol jó lenni, ahová jó tartozni.
Az, hogy imáim meghallgatásra találtak, nagy áldás. Ilyen oklevelet ebben az iskolában még sosem adtak át osztálynak. Csak most, nekik.

"Az anyaság lényege, hogy azt a gyereket neveld szeretetben, akit kaptál, nem azt, akit előre elképzeltél. Hogy megértsd: ő pontosan az az ember, akinek lennie kell. És ha szerencséd van, ő lehet a tanár, aki azzá nevel, akivé neked lenned kell.”

4 megjegyzés:

  1. Dius! Előző posztodhoz írtam némi "segítséget" Lehet, átsiklasz felette, pedig megdolgoztam érte:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, dehogy...csak mikor olvastam nem volt már időm válaszolni, mert indulni kellett valahova, később még megfeledkeztem róla. Ne haragudj érte..és köszönöm szépen. 😊

      Törlés
  2. Ez olyan jó! Erik valóban megérdemli végre, hogy jó helyen legyen!

    VálaszTörlés