2019. máj. 1.

Május 1

Jól megünnepeltem ma a munkát. Leginkább azzal, hogy alig csináltam valamit. Gondolatban többször is nekiálltam mindenfélének, de aztán legyőzött a lustaság, én meg hagytam magam. Nem bánom egyébként, jó volt ez így, ahogy volt.
Megint olyan napok jönnek, amikor tiszta időzavarban leszek, mert már ma is többször kellett emlékeztetnem magam, hogy holnap nem hétfő lesz, hanem csütörtök.
Remélem, hogy az időjárás előrejelzés ezúttal téved, és az nem lesz igaz, hogy jövő hét elején már megint csak tíz fok lesz. Május van...és értem én, hogy fagyos szentek, meg minden, de azért most már olyan jó lenne pár olyan hét is, amikor stabilan huszonöt fok körül van legalább a hőmérséklet, és a szél sem fúj. Kár, hogy nincs erre semmi ráhatásom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése