2019. márc. 11.

Félinfó

Kicsi csalódást fogok okozni, mert az igazán részletes beszámolót még nem tudom megírni. Vannak még olyan részletei, amik miatt nagyon óvatosan kell ezt az egészet megfogalmaznom. Ahhoz meg, hogy ez menjen, egy kicsit kevésbé lestrapált állapotban kell legyek.
De azért azt természetesen elmondom, hogy túl vagyok ma több nagy beszélgetésen, és sikerült mindent úgy lebonyolítani, hogy elmondhattam mindent, amit szerettem volna, feltehettem a kérdéseimet, amiket szerettem volna. Pedig egyébként a fontosabb megbeszélésre úgy mentem, hogy minden gondosan megfogalmazott mondatom kirepült a fejemből, és azt hittem, nem is leszek képes összeszedni magam. De szerencsére sikerült.
Azt hiszem egyébként, hogy kártyás berkekben úgy ítélnék meg a döntésemet, hogy tizenkilenre lapot húztam. Azt meg majd meglatjuk, milyen lap következik a pakliban. (De azt is mondják, hogy bátraké a szerencse)

1 megjegyzés: