2019. jan. 12.

Semmittevés

Újabban ez jellemzi a hétvégéket nálunk. Bevásárlás, főzés, mosás, és ennyi. Ma délután megnéztük még a maradék három részt a Draga örökösökből, ami a héten volt, aztán még este befestettem a hajam is. Amíg a festék dolgozott, összehajtogattam és elraktam a ruhákat.
Ez így leírva nem is olyan kevés dolog, mégis úgy érzem, hogy semmit sem csináltunk.
Eriknek ma már volt erőnléti edzés, Patrik is volt valami egyetemi rendezvényen.
Közben egyébként ezerféle dolog jár a fejemben, hogy mit kéne venni, mit kéne csinálni, átalakítani, megreformálni. De aztán hagyom, mert az esetek többségében jól van ez így is, ahogy van. Van pár ruha, amire vágynék, de nem nagyon akarok kimozdulni, próbálni, keresgélni. De ugyanígy vagyok azzal, hogy kéne vennem egy-két kaspót, virágalátétet, dobozokat a különféle müzliknek és gabonapelyheknek, de még amikor olyan helyen járok is, ahol megnézhetném, csak végig rohanok arra koncentrálva, amiért épp aktuálisan mentem, és már ott sem vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése