2019. jan. 19.

Mennyi hülye

Most már aztán tényleg ki kell találnom valamit a bevásárlással kapcsolatban, mert egyre nehezebben viselem el ezeket a mindennapos tortúrákat. Az a helyzet, hogy ugyan még mindig ki tudok akadni azon, ha az ott dolgozókat csak siránkozni hallom, meg amikor nincs áru, pedig tudom, hogy a raktárban annyi van belőle, hogy ha rendelnének, akkor még én is hozzájuthatnék. De újabban komoly együttérzés kezd éledni bennem a kereskedelemben dolgozókkal. Szerintem ennyire alacsony még sosem volt a kerítés, és az idén a hülyék száma, akik átjutottak rajta, folyamatosan hatványozódik. Vannak emberek, akik olyan elképesztően bunkók, hogy csak tátom a számat, és pislogok nagyokat.
Minden ilyen alkalommal azt érzem,hogy én többet nem akarok senkivel sem találkozni, valami magánbevásárló helyet szeretnék. Vagy egy olyan helyet, ahonnan megrendelhetem, és idehozzák nekem a kapuhoz. Majd csak találok valami ilyet...

6 megjegyzés:

  1. Van több is már, simán tudsz otthonra rendelni. Sokszor én is ezt csinálnám, ha hozzánk nem lenne méregdrága a kiszállítás. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hozzánk is csak olyan szállít, ahol ugyanez a méregdrága kiszállítás van. Hiába van hozzánk közel Budaörs, ide nem szállítanak, csak Bp és azok a helyek, amik 10km-en belül vannak.

      Törlés
  2. Mi úgy csináljuk, hogy a kamrában/fagyasztóban időről-időre felhalmozunk egy csomó mindent, amit épp jó áron meg tudunk venni. Hétvégente csinálunk egy közepes bevásárlást valami kisebb boltban (lidl, aldi) ezt többnyire Feri elintézi egyedül, vagy 1-2 gyerekkel, és hétköznap már csak pékségbe vagy kisboltba járok, ahol mindenki barátságos :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valami ilyesmi kéne nekem is. Majd valamit kiokoskodok.

      Törlés
  3. Mit jelent az, hogy méregdrága kiszállítás? Mekkora összeget? Ide (Érd) a Tesco idősávtól függő árral szállít, 600-1200 Ft között (most emelkedett, eddig kevesebb volt). Nem olcsó, az igaz, de havi 1-2 alkalommal elmegy, és nincs a kellemetlenség, meg szerintem a benzin se sokkal kevesebb, ha nem a szomszédban van a hipermarket.
    A többit nem tudom, mennyiért szállít.

    VálaszTörlés
  4. Amit én láttam, rendes futár árakon dolgozik, és csak száraz árut (üdítő, tészta, konzerv) lehet rendelni. Sem az Auchan, sem a Tesco nem szállít hozzánk.

    VálaszTörlés