2018. dec. 30.

Van képem hozzá

A teljesség igénye nélkül ugyan, de készítettem pár kollázst, amik mesélhetnek helyettem erről az évről.
Nagyon gyorsan telt el ez is, mégis...mennyi minden történt.
Voltak mindenféle bajaink:

Voltak nagy pillanataink:

Voltak csodálatos nyaralós heteink:


És volt rengeteg focis élményünk, családi szelfink: 

Elnézve a rengeteg képet, amiből most is válogattam (és csak a saját telefonomról vettem őket), nagyon hálás vagyok újfent a technikának, mert sokkal több emléket őrzünk ebben a formában azóta, mióta ilyen fantasztikus fotókat lehet a telefonokkal is készíteni. 
Szerintem egyébként nincs semmi okunk panaszra, az idén is nagyon jó évünk volt. A következőt is szeretném legalább ilyenné tenni. 

2 megjegyzés:

  1. köszi, hogy megmutattad :-) Jövőre se legyen rosszabb (mondjuk az eü. tabló elhagyható)! Boldog új évet nektek!
    Kívánom, hogy legyen mindig időd:
    Nevetni, mert ez a lélek legszebb zenéje;
    Olvasni, mert ez a bölcsesség alapköve;
    Dolgozni, mert ez a siker ára;
    Játszani, mert ez az örök ifjúság titka;
    Szeretetet adni, mert gyógyítja az embert,
    azt is aki adja, azt is, aki kapja;
    egy pillanatnyi mosolyra,
    mert ez az arc legszebb ékszere;
    Néhány kedves szóra, mert ezzel egymás számára
    könnyebbé tehetjük az életet!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen. 😘
    Kívánok én is neked minden elképzelhető és elképzelhetetlen jót a következő évre. 🥂❤️

    VálaszTörlés