2018. dec. 19.

Nézőpont kérdése

Nem tudok mit írni. Egész délután fáztam, nem kicsit. Nem fogom sajnáltatni magam, vagy ilyesmi, és ezért nem is fogom részletezni, hogy hány fok van ott bent, és hány réteg ruha kell ahhoz, hogy nagyjából elviselhető legyen. Már csak azért sem teszem ezt, mert az a mondás, hogy "örülj, hogy van hol dolgoznod" ilyenkor, decemberenként kicsit hatványozottan él bennem. Mert volt nekem két olyan decemberem is már, amikor a poklok poklát éltem át munkahely(ek) és főnökök miatt. Azokhoz a decemberekhez képest ez a mostani a fázással és minden mással együtt is maga a kánaán, és hálás lehetek minden percéért. Egyébként így is van. Néha kiakadok igazságtalanságokon, néha tele van a hócipőm, de azért a lelkem mélyén mindig tudatában vagyok én annak, hogy mindez valamikor, réges régen volt ennél sokkal rosszabb. Merthogy akkor kilátástalan is volt, meg kétségbeejtő is. Most meg csak fázunk.. hát istenem. :) Ennek a télnek is vége lesz egyszer, és lesz majd utána olyan is, hogy melegünk lesz. (vagyis csak a kollégáimnak, én olyankor kezdem jól érezni magam)
És még az is előfordulhat (holnap lesz csak biztos), hogy a holnapi lesz az idei utolsó munkanapom. Ilyen meg nem is volt az elmúlt öt évben, hogy ne dolgozzak sem a  két ünnep között, sem pedig szilveszter napján.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése