2018. dec. 4.

Idő

Valahogy egyre gyorsabban telnek a napok. Nagyon kell figyelnem, hogy egy-egy napba mi minden fér bele, mert ha nem így teszek, akkor kicsúszik a kezemből minden. Na nem azért, mintha valami szoros ütemterv szerint haladnék bármivel is, csak azt vettem észre, hogy ha nem figyelek magamra, akkor akár órákat is képes vagyok eltölteni a semmivel (értsd: telefon nyomkodás, pinteresten nézelődés, stb.). Ami egyébként szintén nem lenne baj, ha közben meg nem szeretnék még jó pár dolgot megcsinálni szép nyugodtan, mert legközelebb ki tudja mikor lesz időm rá. Még szerencse, hogy azért most az idő az, ami elég jól rendelkezésemre áll. Igaz, az kevésbé szerencsés, hogy közben azért csak rá kell döbbennem, hogy mégsem az idő a ludas egy csomó mindenben (pedig hányszor okoltam már), hanem én vagyok az, aki nem jól gazdálkodom vele. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése