2018. nov. 28.

A mai nap

Ma is olyan ráérősen tettem-vettem itthon, csináltam rakott krumplit, ami pl. dolgozós napokon kizárt dolog, hogy készül itthon, mert egy olyan napon egyszerűen nem fér bele. Na de ugye micsoda remek alkalom ez erre is?
A takarítás is halad. Ma sor került Roland szobájára is.. hát.. nem véletlenül maradt utoljára az övé. A két nagynál is megcsináltam, ha már itthon vagyok, bár megcsinálták eddig is maguknak, de gondoltam, lehetek azért jó fej. Náluk könnyű dolgom van, mert Patrik ugyan gyűjti a piás üvegeket, és azokat le kellett mosni, de Eriknek semmi gyűjtőszenvedélye nincs, így az ő szobája meglehetősen puritán ilyen szempontból. Tiszta apja e téren is. Ő is olyan, hogy ami nem kell, azt rögtön ki is dobja. Nem vacillál, nem rágódik, megy a kukába, mert minek? Bezzeg Roli.. neki van star wars mindenféle gyűjteménye, van rubik kocka gyűjteménye, van üdítős doboz nyitófül gyűjtemény, üdítős doboz gyűjtemény, meg a jóég tudja mi mindennel találkoztam még. Neki van egyébként a legkisebb szobája, de az övével nem végeztem egy nap alatt. :D Jó, oké, annyira alaposan csináltam, hogy még a szanaszét lévő kártyákat is összeszedtem és újra egyesítettem az egy helyre tartozókat, ami azért elvett egy kis időt. De tök jó, mert ez a kártyadolog pl. még azóta várat magára, mióta két éve beköltöztünk. Mert akkor ígértem Rolinak, hogy megcsinálom majd. Érdekes, hogy amennyire elmélyülten képes figyelni egy-egy játékban az apró részletekre is, annyira képtelen erre egyébként a valóságban. Ez, hogy ő egy kupac kártyából kiválogassa, hogy melyik melyikhez tartozik, elképzelhetetlenül megterhelő feladat neki. Nyilván megcsinálná.. körülbelül egy hétig lenne az egész szoba beterítve, mire végezne, mert mindig elkalandozna. :) De ezt el tudom fogadni, mert egy csomó minden másban meg olyan kis fantasztikus fickó.
Holnap folytatom majd. Vagy valami mást csinálok, majd még kiderül. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése