2018. okt. 21.

Nem így

Ha bárki is megkérdezett volna, akkor nem ilyennek gondoltam az egyetlen szabadnapomat a héten. Már ott kezdődött, hogy reggelre valami csúfos ősz érkezett meg, széllel, szemerkélő esővel, és szürkeséggel. Meg fejfájással. Azzal a fajtából, amiről már rögtön ébredés után tudtam, hogy meg sem fogok tőle szabadulni egész nap, esetleg, ha szerencsém lesz, és elég jól sikerül adagolnom a fájdalomcsillapítót, akkor elviselhetőre lehet csökkenteni. Így is lett.. maradt az elviselhető szint, és így azért a nagy szürkeségben lett ebéd is, meg négy adag ruhát is mostam-szárítottam-hajtogattam, felmostam mindenhol.
És nagyjából ennyi is volt a hétvége. Holnap menni kell, de legalább holnapután megint itthon leszünk. Ha szerencsénk van, akkor aznap talán majd a nap is kisüt egy kicsit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése