2018. okt. 22.

Ahhoz képest

...hogy hétfő is volt, és még túlórázni is kellett, egyáltalán nem utáltam ezt a napot. Lehet, hogy azért, mert a tegnapi rettenetes fejfájós nap után ma úgy keltem, mint akit kicseréltek. Lehet, hogy azért, mert mindent, amit venni akartam, meg is kaptam, és nem kellett b verziókon gondolkodnom. Lehet, hogy azért, mert a tegnapi szürkeség után ma napsütés is volt. Lehet, hogy azért, mert épp csak tizenöt percnyi erőfeszítést igényelt az ebédkészítés.
Lehet, hogy azért, mert végre az engem nyomaszrn gondolatok közül egy csomót kimondtam valakinek, akinek már régóta szeretném. (Munka)
Lehet, hogy azért, mert ma nagyon hatékonyan tudtunk dolgozni.
De persze az is lehet, hogy csak azért, mert végig ott volt egész nap az az ígéret, hogy holnap megint szabadnap következik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése