2018. aug. 25.

Ha szombat, akkor

Focimeccs. Ezúttal nem Fradi meccs, mert ők Mezőkövesden játszottak ma, hanem Dunaszerdahelyen. Az a bizonyos DAC-Fradi meccs nagyon mély nyomot hagyott bennünk, azóta is sokszor emlegetjük. Így aztán, amikor a múlt hét végén arról volt itthon szó, hogy mit is fogunk csinálni most szombaton, akkor amíg a fiúk azt nézegették, hogy melyik nb1-es meccset lehetne megnézni, akkor én gondoltam egy merészet, és megnéztem hol játszik a Dunaszerdahely ezen a hétvégén. Nem kellett nagy rábeszélés senkinek, amikor megkérdeztem, hogy nem akarunk e inkább egy DAC-Zsolna meccsre menni.
Ezúttal is hatalmas élmény volt ott lenni, átélni, nekik szurkolni, még akkor is, ha gólt nem láttunk. Részemről nagyon remélem, hogy még lesz pár meccs, ahol ott leszünk.
Mindenesetre a cashless kártyánk már megvan, és pénz is maradt rajta, úgyhogy minimum még egyszer biztos, hogy megyünk majd.
Elkészült a szokásos szombati családi szelfi is.

7 megjegyzés:

  1. ...akkor ezért nem voltatok a szokásos képen zöld-fehérben? :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ezért. :) Jövő héten a szokásos zöld-fehér szerelés lesz.. csak ezúttal vasárnap. :)

      Törlés
  2. Nahát, szinte magamat is olvashattam volna azzal kapcsolatban, hogy ha nem éppen itthon játszik a Fradi, akkor valami más, megnézhető meccs után bogarásznak a fiúk nálunk :) , a legjobb találat, ha élőben meccsezhetnek, de azért jó a tévé előtt is :) ...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Tévé előtt is jó, persze.. de élőben mindig más.

      Törlés
  3. A videót csak én nem látom? :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, nem csak Te nem láttad. A blogger nem töltötte fel, és nem is tudtam törölni sem. Legalább a törlés ma este már sikerült.

      Törlés
    2. Ja értem,köszi! Sajnálom

      Törlés