2018. júl. 29.

Kellett hozzá 40 év

..és két hónap meg három nap, egy MTK-Fradi örökrangadó a Hidegkuti Nándor stadionban vasárnap délután hatkor, hogy elmondhassam magamról, úgy izzadtam, mint a ló.
Tényleg még soha, a legnagyobb hőség kellős közepén sem fordult velem elő, hogy folyt rólam az izzadtság, de ma, ott a vendégszektor betonrengetegében bizony megtapasztaltam az érzést. Még azt is átéltem, hogy a szemembe folyt, és csípte.
De egyetlen percét sem bántam, mert pont így volt jó minden, ahogy volt. Nyertünk, 1:4-re, és ugyan a második félidő már igen langyosra sikerült, de ettől függetlenül én nem vagyok csalódott. Megint egy tök jó délutánt töltöttünk el együtt, újabb közös élményt szereztünk, még ezt a meleget is fogjuk emlegetni majd sokszor (például télen, amikor mínusz tíz fokban szurkolunk majd)
Hazafelé még megvacsoráztunk a KFC-ben, és aztán itthon kiélveztük a klimatizált lakás kellemes hőmérsékletét.

2 megjegyzés: