2018. júl. 15.

Csak lazán.. és fejfájósan

Szerintem az idén először nyaralunk úgy, hogy én teljes mértékben ki tudtam magam kapcsolni az otthoni problémákból, a munkahelyi mindenfélékből. Néha ugyan eszembe jutnak a kollégák, de csak az emberi mivoltukban, és szigorúan csak magánjellegű dolgokkal.
Azt nem mondom, hogy teljesen laza és happy vagyok, mert ez a fejfájás azért megkínoz minden nap rendesen.. ma még a tegnapelőtti állapotnál is sokkal nyomorultabbul éreztem magam, és ez látszott is rajtam. De minden nap úgy fekszem le, hogy talán holnap már jobb lesz. :) (bár mostanra szinte biztos vagyok benne, hogy ez a mostani fejfájós mizéria a nyakamtól ered, abban meg a párna a ludas)
Ma csak strandoltunk, meg itthon grilleztünk. Holnap megint Badacsonyba készülünk, hajóval, és az utána következő napokra is vannak már tervek. :)

3 megjegyzés:

  1. Ez a fejfájás nagyon rossz lehet. Nem tudsz beszerezni ott valamilyen gyógypárnát? Vagy az sem segítene?

    VálaszTörlés
  2. Ja, jut eszembe: a Facebook feldobott téged, mint bejelölésre javasolt személyt a páromnak. A fotótok (mármint a ruhátok) alapján rögtön megkérdezte, hogy "ők a Diusék"? :D

    VálaszTörlés
  3. 😊😊😊 Ez de aranyos sztori, köszi, hogy megírtad. Megmosolyogtattál engem is, meg Balázst is vele. .
    A párna dologgal otthon is küzdök, de még nem találtam meg a megoldást.

    VálaszTörlés