2018. máj. 28.

Hétfő

Most sem vetettem bele magam az elmaradt házimunkák pótlásába, mint valami szorgos kis hangya. Szabadságon vagyok. Nyilván fogok majd azért a héten valamit csinálni is a lakásban, mert végül is épp elég olyan dolog van, amit hétvégente azért halasztok el, mert kevés az idő. De ma még nem voltak ilyen ambícióim. Olyanok voltak, hogy reggel hétkor visszafeküdtem, de csak mert olyan jól esett még egy kicsit bevackolni a takaró alá. Aztán legközelebb, amikor felnéztem, már kilenc óra volt. :D
Aztán azon kívül, hogy sütöttem ebédre grillkolbászt, meg aztán vacsorára csináltam BLT szendvicset, leginkább csak a telefonomat nyomkodtam, meg a kanapén ücsörögtem/feküdtem. Néztem, ahogy Balázs felszerelte a tetőablakra a mi szobánkban a szúnyoghálót..

Jó volt ez így. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése