2018. ápr. 4.

Ma

Jól elkiabáltam tegnap ezt a tavasz dolgot, mert ma már megint borús volt egèsz nap, meg igen kellemetlen szèl is fújt. Hát mindegy...úgyis lesz, ami lesz, majd ahhoz alkalmazkodunk.
El is gondolkodtam megint a tavaszi kabát kèrdèsen, amit már tavaly sem sikerült vennem vègül, mert nem láttam olyat sehol, amit elkèpzeltem (csak másokon). Na majd talán az idèn. De nem fogok akkor sem megsèrtődni, ha úgy lesz, hogy nem is lesz rá szükség, mert rögtön elèg lesz egy mellèny is.
Patrik elèg jól viseli mèg a kènyszerbezártságot, szinte mindent megold egyedül. A mikróban melegítès nem megy egyedül, de azon kívül alig kèr segítséget. Nagyon várja a pènteket, nagyon várja, hogy járógipszet kapjon. Remélem, hogy így is lesz.
Èn meg a holnap dèlutánt várom, elèg megterhelő ez a hèt agyilag-lelkileg (vagy csak nagy a kontraszt az itthonlèt után), jó lesz megint itthon lenni.

2 megjegyzés:

  1. Szerintem ha másokon látsz olyan kabátot, ami tetszene, kérdezd meg, hol vette! :-)
    Patrik nagyon ügyes! Nem fáj neki?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tènyleg, ez igazán eszembe juthatott volna már, hogy megkèrdezzem. 😁
      De, nèha mèg fáj neki, de ez kevèsbè zavarja, mint a viszketès.

      Törlés