2018. ápr. 8.

Április 8

Még majd biztos, hogy  jó sokáig fogják/fogjuk emlegetni ezt a napot, amikor ilyen sokan mentünk el választani. Én azt mondom, hogy végre.. így kellett volna ezt mindig. Nekem minden egyes alkalommal, amióta megtehetem, azóta teljesen alap dolog, hogy éljek is a lehetőséggel, és nem is értettem soha azokat, akik fapofával meg tudják tenni, hogy otthon maradnak.
Egyébként az nem téma nálam, hogy ki kire szavaz, a legkevésbé sem érdekel, hogy ki milyen párttal szimpatizál, soha nem az alapján ítéltem meg senkit, hogy melyik oldalhoz tartozik, melyik focicsapatnak szurkol, de még az sem szokott érdekelni, hogy milyen a szexuális beállítottsága. A focicsapat azért nem annyira magánügy, azt sokan hirdetik/hirdetjük fennhangon, de a politikai nézet, és a szexuális vonal az tökéletesen csak arra tartozik, akié.
Épp elég bajom az nekem, hogy vannak olyan ismerőseim, akik hihetetlen elvakultsággal támogatják a nekik szimpatikus pártot, és képesek akár ölre is menni azokkal, akik őket bírálni merészelik. Próbálom velük mindenképpen elkerülni ezeket a témákat, jobb a békesség alapon.
Nálunk azért is emlékezetes ez a mai választás, mert ma az elsőszülött gyerekünk is kinyilváníthatta a véleményét már. Egészen rendhagyó volt az ő első választása, mert mankóval érkezett. Nagy szerencse, hogy nincs messze tőlünk a szavazóhelyiség, mert így is épp elég volt neki odáig eljönni, pedig mindössze öt percet mankózott oda, majd ugyanennyit vissza is. Igaz, még ehhez hozzájött az a huszonpár lépcső, amit először lefelé, majd felfelé is meg kellett tennie fél lábon ugrálva. De mindez nem érdekelte, teljesen céltudatosan jött, és szavazni akart.
Kapott ajándékba egy szilikon karkötőt, ami nemzeti színű. Azt kicsit sajnálom, hogy a belsejébe a dátumot nem nyomtatták bele, mert akkor jobb lett volna eltenni emlékbe. Egyébként értem a szilikon karkötőt, mert nyilván ennek a korosztálynak jobb ajándék, mint egy oklevél, vagy ilyesmi, de én kicsit személyesebbé tettem volna egy dátummal, vagy mondjuk azzal, hogy "Első szavazó, 2018"


A fotók nem sikerültek a legjobban, mert itt már alig állt a lábán, és kicsit utált is érte, amikor kértem, hogy várjon még, ne dobja be, hadd fotózzam le, de azért a családi emléktárba jók lesznek.

Közben az eredmények is jönnek.. Rolandon kívül mindenki azt nézi, Erik is meglepő érdeklődéssel követte nyomon végig az eseményeket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése