2018. márc. 22.

Ez a hèt

Ezen a héten valamièrt (nyilván amiatt, hogy nem vagyok teljesen száz százalèkos állapotban, mert bármennyire is nem lettem beteg vègül szerencsère, azèrt folyamatosan fájnak az izületeim) leginkább túlèlèsre játszom csak. Minden reggel egy zombi nèz vissza rám a tükörből, ahogy telik a hèt, úgy egyre sápadtabb ès ráncosabb zombi. Minden dèlután úgy vonszolom haza magam, ès amint lehetősègem van lefeküdni, máris èlek ezzel, ès igen, minden dèlután rendre aludtam is egy-egy órát.
Az itthoni munkám nem èrt mèg egy forintot sem a hèten, egyszer mostam csak, meg egyszer porszívóztam. A mosogatás azèrt megvolt minden nap. A főzés sem az erős oldalam a hèten, volt már virsli, volt már rántotta (amit Balázs csinált), meg szerencsère kètszer anyám is főzött nekünk. Így azèrt minden nap ettünk valami meleg kaját, vègülis ez a lènyeg.
Holnap már pèntek, amikor mèg a munkában oda kell tennem magam, de úgy jövök majd haza, hogy legközelebb csak áprilisban megyek.
Remènyeim szerint addigra a zombi állapotot sikerül felszámolni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése