2018. febr. 19.

Hülyék

Azért mindig meg tudok lepődni azon, hogy milyen felelőtlenek is tudunk lenni. Az influenza szezon kellős közepén, amikor azért már legalább mindenféle csatornán milliószor a szánkba rágták, hogy megelőzés, meg védőoltás, de ha már van tünet, akkor legalább mindenki maradjon otthon, és ne menjen sehova, legkevésbé közösségbe, mert durván fertőz, meg durva mellékhatásai vannak, akkor vannak emberek, akik "á, holnapra jobban leszek, megyek dolgozni". Sőt, olyan is van, aki "éjjel lázas voltam, de be tudtam jönni." Tudnék cifrát mondani ilyenkor, de inkább nem teszem, csak hallgatok, és reménykedem benne, hogy nem hozom haza. De fel nem foghatom az ilyenfajta felelőtlenséget. Sem abból a szempontból, amit neki, aki betegen jön dolgozni jelent a dolog (és nem egy megfázásról beszélünk, mert azért az más jellegű), sem abból a szempontból, amit másoknak okoz ezzel. Mert még az hagyján, hogy mondjuk én elkapom. De én is, mint ahogy esetleg mások is, haza is hozzuk ezeket. És jól továbbadjuk a családunknak.
Nem azért, mert én minden szíre-szóra itthon maradok, én is elmegyek, ha csak az orrom fújon, mert megfáztam, vagy fáj a derekam, de lázasan biztos, hogy eszembe sem jutna. Mondjuk leginkább magamért tenném, hogy itthon maradnék, az is igaz.
De aki még magáért sem tesz ennyit, az azt hiszem, végképp a menthetetlen kategóriába sorolható.

2 megjegyzés:

  1. Arról nem is beszélve, hogy a környezetünkben vannak páran akik azzal nyugtatják meg magukat elsősorban, óóóóóóó csak megfáztam, na kérdezem én, hogy akkor péntek éjjel miért kellett sürgösségire vinni, mert a vérnyomása az egekben, nem hall redesen, szédül, 4 órai több szakorvos kivizsgálása alapján megállapítják a dokik egybehangzóan, hogy ráment a fülére, majd másnap reggelre a szeme is begyulladva, a szemész is a fentieket mondja, de ez a szomszédhölgy még mindig azt mondja, hogy tudja mikor fázott meg, és ez lett a veszte....(((
    Dius szorítok, hogy az ilyen "csak megfáztam, ez nem influenza" tipusú emberkéktől ne kapd el a "megfázást"!
    Nem is értem ezt a fajta a gondolatmenetet.))
    Nagyon szép napokat kívánok Neked, ebben a szép havas időben, most reggel még gyönyörű minden.

    VálaszTörlés
  2. Sztem sokan azért mennek betegen dolgozni, mert a táppénz ugyebár csak a fizu 60%-a,abbol meg nem tudnak kijönni az adott hónapban.

    VálaszTörlés