2018. jan. 9.

Ez meg mi?

Tegnap délután kezdődött. Először azt gondoltam, hogy azért, mert fáradt vagyok, és alig aludtam előző éjjel két és fél órát. Olyankor szokott ez lenni, hogy fáj a derekam, meg a lábaim. Kicsit más volt annál, de azért rá lehetett fogni. A kanapén fekve jó volt. Aztán, amikor felkeltem onnan, akkor megint fájt. Nem olyan éles fájdalom, de folyamatos.
Aztán a kádban megint jó volt. Miután lefeküdtem a saját ágyamba, nem volt egyszerű megtalálni azt a helyzetet, ahogy jó lesz, már elgondolkodtam azon is, hogy a kanapén kéne inkább aludnom.
Reggel úgy keltem, hogy még mindig fáj. Aztán ez kitartóan folytatódott egész nap, hol jobban, hol kevésbé. Néha úgy éreztem, na, most jön az a rész, amikor majd "úgymaradok", ahogy vagyok, de aztán ez szerencsére nem következett be.
A kanapén fekve megint csak jó volt, meg a kádban is. Minden más kínlódás.
Utálom, és türelmetlen vagyok tőle. Remélem holnap reggelre elmúlik.
De az már biztos, hogy pénteken lógós nap lesz. :) Kell is most, és egyáltalán nem érdekel, hogy még csak január közepe van, és már ki is veszem az első nap szabimat.

3 megjegyzés:

  1. Lehet, hogy a gerinccsigolyáddal van valami, nálunk a Családfőnek van ezzel visszatérő problémája. Egy időben gyógytornászhoz járt, de állandóan nincs türelme hozzá, a háziorvosunk univerzális, csontkovács-féle is, és ha előjön a probléma, "visszarángatja" neki a helyére. Mondjuk ez sem megoldás, lehet, hogy műtét lesz a vége, de van amikor el lehet ezt kerülni, mondjuk gyógytornával. Mondjuk ne biztos, hogy ez a baj, de a tünetek alapján elég sok a hasonlóság, viszont ez általában magától sajnos nem múlik el...

    VálaszTörlés
  2. Nekem a fejem faj mar egy hete folyamatosan. Neha egy fel delutan erejeig kitisztul, akkor szuper jol vagyok, egyebkent meg allandoan gorcsben van a testem. Mar tok kivagyok, pedig nem etkezem rosszul, sportolok is sokat, nem cigizek stb....

    VálaszTörlés
  3. Szia! Nekem is a derekam fáj,de én már voltam dokinál is megállapitották,hogy két csigolya közt a zselés cucc kezd kifogyni,és ezt kell pótolnom glükozamin formában. Most már jobb és remélem egyre jobb lesz! Jobbulást kìvánok neked!!! :)

    VálaszTörlés