2017. dec. 6.

Mèg nem

Mèg mindig nem kapott el teljesen a gèpszíj, legalábbis ami a karácsonyi kèszülődèst illeti. Főleg azért nem, mert azóta az ominózus fejfájás óta olyan mèrtèkű letargia ès fàradtság uralkodik rajtam, hogy alig bírok magammal.
Ma reggel háromszor is èbren voltam, mèg be is írtam Eriknek, hogy engedjék el negyed egykor, aztán filmszakadàs következett, ès teljesen kiütve aludtam mèg majdnem három órát. Ami egyrèszt rendben is van, mert biztos èpp erre volt igènye a szervezetemnek, de amúgy meg tiszta gáz, mert kb úgy èbredtem fel, hogy azonnal minden bajom volt, hogy te jó èg, már ennyi az idő?
Igencsak motiválatlan vagyok èpp minden tèren, ès nagyon jó lenne most egy extra szabadnap, vagy valami nagyon-nagyon jó dolog, ami felrázna ebből az állapotból.
Na de majd.. holnap már csütörtök lesz, úgyhogy mindjárt hètvège.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése