2017. aug. 30.

Jobban

Balázs jobban van, bár messze még az igazi formája, a csúcsformája meg aztán pláne, de határozott javulást mutat. Igaz, én azt gondolom, még a holnapi napot itthon kéne töltenie, de ő mást gondol, és munka-témában nemigen lehet vele vitatkozni, meg nem is érdemes, így hagyom. Meg persze azt is tudom, hogy millió dolog vár rá, és bőven van mivel utolérnie magát, meg egyáltalán.. és azzal is tisztában vagyok, hogy vannak dolgok, amikben ilyenkor, hó végén, hó elején pótolhatatlan. Abban reménykedem, hogy mindez nem fogja megbosszulni magát, de már megnéztem a jövő heti beosztását is, és több olyan nap is van, amikor még esélye lehet egy kis lógásra, ha úgy adódik. Ezt elraktam magamnak b tervnek, amivel elő is fogok hozakodni, ha szükség lesz rá. Mert azért vannak dolgok, amikkel kapcsolatban velem sem érdemes vitába szállni.
Az én lelkem is kicsit jobban van attól, hogy péntekre vettem ki egy nap szabit, biztosítva Eriknek a hátszelet, amennyiben tényleg komolyan igényt tart rá. Az elmúlt egy héten többször is kérte, hogy kísérjem el az évnyitóra. Próbáltam nem komolyan venni, meg biztatni, meg mindenfélét mondtam neki, de aztán úgy döntöttem (ő még nem tudja), hogy mégis itthon maradok. Mert lehet, hogy kellek neki. Ha meg igen, ne érezze úgy, hogy cserben hagytam, hanem azt érezze, hogy igenis számíthat rám, ha szüksége van rám. Holnap este megmondom neki, és eldöntheti, mit szeretne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése