2017. aug. 10.

Ez is eltelt

Nem is tudom, mit írjak ma. Nem történt semmi különös. Az mindenképpen a mai nap javára írható, hogy nekem a hèt utolsó munkanapja volt ma, holnap itthon leszek. Dèlelőtt piacra kèszülök (de ahogy most fúj a szél, nem is tudom, lesz e belőle valami), dèlután fodrászhoz megyek.
A köztes időben meg majd elfoglalom magam nèmi házimunkával, mert az mindig akad, vagy valamivel, amihez kedvem lesz.
Ès ezen a hèten is megittam minden munkanapomon a magam másfèl literes vizèt.

5 megjegyzés:

  1. Elnezest az off-ert, de a rezangyalok bloggal mi tortent? Veglegesen meghivos lett, vagy idoszakos a valtozas?

    VálaszTörlés
  2. Azt a választ kaptam még a múlt héten az ugyanilyen kérdésemre, hogy ha lesz új bejegyzés, látni fogom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na ezzel most nekem is megvàlaszoltatok egy nagy kèrdőjelet(rezangyalok blog).
      Dius! Ez az ivàs nekem is sarkalatos pont,èpp amiatt, amit te is emlìtettèl:a pisilès😊.

      Törlés
    2. Eltelt két hét, és még nem változott e téren semmi, pedig azt olvastam, hogy át fog állni a vesém, és nem kell ilyen gyakran menni.. hát, kíváncsian várom. :D (amúgy visszagondolva, pont emiatt "szoktattam le" magam a sok ivásról, hogy ne kelljen ennyiszer menni)

      Törlés