2017. júl. 26.

Már biztos

...hogy ezen a héten rajtam van valami álomkór, mert képtelen vagyok bármire is itthon, mire hazaérünk, már leragadnak a szemeim jóformán. Igaz, mentségemre szolgáljon, hogy még egyik nap sem volt úgy, hogy munka után nem kellett sehova menni ügyintézni, ma is fél hatkor értünk haza csak.
De mire hazaértünk, már szinte használhatatlan voltam. És persze, hogy amint leért a fejem a kanapén, már aludtam is. Ennek ellenére most is úgy érzem, hogy csak kerüljek be az ágyamba, akár egy hetet is eltöltök ott egyhuzamban (jó, jó, tudom, vigyázzak, mit kívánok).
Gondolom ebben még bőven benne van, hogy a nyaralás utolsó napjaiban nagyon rosszul aludtam, éjszakákat töltöttem ébren.
Na mindegy.. mert ez most így marad, majd csak pótolom az alváshiányt, és kicsit aktívabb leszek.

1 megjegyzés:

  1. Napok óta én is igy vagyok, tegnap is hazaértem és a nagy elhatározásomból, hogy majd ezt meg azt fogok csinálni nem lett semmi, helyette aludtam délután. Este pedig megérkezett a vihar és az eső, gondolom ez is benne volt a pakliban. Na, majd ma :)

    VálaszTörlés