2017. jún. 7.

Röpke lepke

Annyi mindenfélén gondolkodom mostanában megint. Kivettem a könyvtárból a múltkor a Mennyei próféciát is, már csak azért is, mert egyrészt folyton odatévedt a tekintetem rá a polcon, és gondoltam, ez nem lehet véletlen (már amennyire lehet egyáltalán véletlenre gondolni is azzal a könyvvel kapcsolatban), másrészt meg eddig ahányszor olvastam, mindig jót tett a lelkemnek.

Az meg olyan jó, hogy már csak egy hónap, és megyünk nyaralni. Annyira vágyom már arra az időre, amikor lehet lazának lenni, és fittyet hányni arra, hogy hány óra van, akkor csinálni mindent, amikor kedvünk tartja. Vágyom hallgatni a Balaton csobogását, még a vonat hangját is elképzeltem már jó sokszor, ahogy az éjszaka közepén elrobog a kert mellett. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése