2017. máj. 22.

Süt a nap

...nehogy szomorú légy.. :) Amúgy ez a napsütés dolog azóta hatványozottan értékelendő nálam, mióta egy raktárban dolgozom, és oda aztán nem süt be a nap. :) Így aztán, amikor lehet gondtalanul élvezni a napsütést, akkor az duplán számít nálam.
Ma délelőtt is ilyen duplán számítós idő volt, és ha csak tehettem, mindig kilógtam főzés közben, hogy érezhessem, ennek a napnak már olyan nyárias ereje van, és igen, nemsokára végre vége lesz a tanévnek is, és következik egy kis lazítósabb időszak, amikor nem kell majd időre menni a gyerekeknek sehova. :) Patrik készül nyáron dolgozni, mondjuk csak az augusztus jöhet szóba, mert júliusban jön velünk nyaralni, júniusban meg még ki kéne heverni a tanév megpróbáltatásait. Azért magamban egy kicsit úgy vagyok vele, hogy szívem szerint lebeszélném, addig élvezze a gondtalanságot, amíg megteheti. De szerintem nem lehet lebeszélni, és biztos jó is lesz neki, meg minden.
Ja, és ma voltam vérvételen is. Annyian voltak, hogy majdnem beteg is lettem, mire végeztem.. amennyi sztorit végighallgattam várakozás közben..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése