2017. ápr. 23.

Rokonlélek

Ma kezdtem el egy új könyvet (Katie Fforde -Tökéletes esküvő), és rögtön az előszót olvasva már mosolyogtam is. Egyébként is szeretem ezt az írónőt, olyan tökéletes könnyedséggel megírt regényei vannak, hogy már sok-sok estémen sikerült vele kikapcsolódnom teljesen.
Valami ilyesmi van bennem is mindig, mint amit ő megfogalmazott.
..."Bármerre nézek, ihletet találok a következő könyvre, és szinte nincs olyan, hogy ne inspirálna egy-egy helyzet,vagy ember, amellyel vagy akivel találkozom. Amikor tévét nézek (ugyanis ez is kutatómunka!), a szenvedélyes beszélgetéseken át, egyszerűen imádom, ahogy az íráson keresztül lehetőségem van belekóstolni más emberek életébe, és akár kipróbálni olyan foglalkozásokat, melyeket sosem tanultam. ......
Imádok írni, számomra ennél nincs kielégítőbb és örömtelibb foglalkozás. Kifejezetten szeretem, ha szerelem szövődik a regényben. A világ legjobb dolga szerelembe esni és szerelmesnek lenni, és boldog vagyok, mikor a szereplőim az olvasóim előtt ezt átélhetik."

Gondolom, ha nagyon akarom, egyszer majd ez az álmom is meg fog valósulni. :) Időm, mint a tenger, inspiráció mindig van. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése