2017. márc. 20.

A boldogság világnapja

Nem tudom, ki mindenki tudta, hogy ma épp a boldogság világnapja volt. Én bevallom, a facebookról értesültem róla, és nem néztem utána, hogy valóban így van e, vagy sem. Akár lehet is. (meg akár minden nap lehet a boldogság világnapja)
De mi is a boldogság? Kinek, mi, ugye..
Nekem a boldogság:
- a gyerekeim
- a férjem
-egy őszinte mosoly
-egy ölelés
-egy jó csokis süti (vagy kettő)
-együtt menni dolgozni, és együtt jönni haza
-megvalósítani valamit, amire vágytam
-írni
-olvasni
-cigizni (még ha gáz is, hát azért legalább őszinte)
-kisbabát ringatni
-frissen mosott ágyneműben aludni
-ha eltelik egy hét is fejfájás nélkül
-nyaralás
-Balaton
-naplemente
-napsütés
-fagyi
-megpillantani valamit, amit már rég láttam
-kutyát simogatni
-madárcsicsergést hallani hajnali fél ötkor

És még egy csomó minden más is, ami most hirtelen nem jutott eszembe. És nektek?

2 megjegyzés:

  1. A listád egy jelentős része az enyém is lehetne... a fiúk, a család, a párom, egy jól sikerült program, vagy csak otthoni henyélés úgy, hogy nem éreztem közben lelkifurdalást... egyébként még hozzávehetjük pl. egy jó könyv olvasását, egy csicsergős hajnalt (amilyen a mostani például). És a munkabeli sikerek, azok nagyon fel tudnak dobni, de ha valami nem úgy alakul, ahogy szerettem volna, el tudja rontani a hangulatomat. Boldogság még számomra mostanság, amikor ráállok a mérlegre, és látom, hogy nem ugrottak vissza a kilók, pedig nem sokat teszek érte (ellene), és közben bennem van az izgalom, hogy a tavalyihoz hasonlóan be fogom vezetni a korai biciklizéseket (csak legyen jobb idő és lendüljek át az újrakezdés nehézségein). És ott van még nekünk is a közös nyaralás gondolata, ami nagyon messze van még, de van mire várni. És várjuk, hogy kinőjön a fűmag az elterített udvarrészen (háááát, annyira nem mutatkozik, pedig már két hete lessük), és elképzelem ott a gyerekek műanyag asztalát, ahogy nyáron kint játszadoznak a szomszéd gyerekekkel... Meg ilyenek...

    VálaszTörlés
  2. En is pillanatokban elem meg a boldogsagot. Az altalatok felsoroltakon kivul noldog vagyok egy eros edzes utan, egy stilusomhoz illo ruha vagy cipo viselesekor, este, amikor lefekves elott bohocmodunk a fiukkal es osszebujunk vagy amikor a munkahelyen sikerulnek dolgok. De sajnos ugyanennyi keseru pillanatot is fel tudok sorolni. A jokbol toltekezem a rossz elviselesere.

    VálaszTörlés