2017. febr. 16.

Kérd és megadatik

Biztos nem mindig ilyen egyszerű ez, de a héten én úgy jártam, hogy egyik nap kimondtam valamit, másnap meg, mire beértem dolgozni, ott várt az email, hogy lehetőség van jelentkezni ilyen-olyan képzésekre. :) Egy pillanatra tátva maradt a szám, hogy nahát.. épp tegnap beszéltünk erről, és lám..aztán elvigyorodtam,és megnéztem a lehetőségeket.
Aztán félre kellett tennem a levelet, mert fontosabb dolgom is akadt, egészen máig.. amikor fogtam magam, és jelentkeztem excel tanfolyamra, access tanfolyamra (ezt nem hirdetik, de van egyéb kategória, így fogtam magam, és beírtam, hogy ez még érdekelne), és háromféle tréningre is. Időgazdálkodás, konfliktuskezelés, munkahelyi stressz kezelés. A tréningek közül is érdekelt volna még több is, csak nem volt pofám az összeset bejelölni. :D :D
Így aztán most kíváncsian várom, hogy mikor érkezik az email, amiben megtudom majd, hogy mikor kezdődik, és hogy egyáltalán mehetek e. :)
Végre valami más is történik a megszokott dolgokon kívül. :)

1 megjegyzés: