2017. jan. 24.

Tuti, hogy hülye vagyok

Máskülönben nem itt találna a fél tizenkettő már megint a gép előtt, hanem már legalább egy órája ágyban lennék, és jó esetben fél órája kb. aludnék is.
De persze hülye vagyok, és én még nyolckor Agymenőket néztem, és csak utána álltam neki a szokásos esti dolgaimnak, majdnem egy órás csúszással. És persze, vagyok olyan hülye, hogy nem bírtam ellenállni a könyvemnek sem, és magammal vittem a fürdőbe. Ahol, amilyen hülye vagyok, jó meleg vizet engedtem, és aztán jól belemerültem a vízbe is, meg a könyvembe is. :D
Holnap hajnalban is igen hülye leszek, amikor fel kell majd kelni. :D :D De nincs mit tenni, na...

1 megjegyzés:

  1. Sose bánd, kell az Agymenők is! én akárhányszor látom és tudom előre a poénokat, tizenötödszörre is úgyanúgy röhögök rajtuk. Tudod, napi 15-20 perc felszabadult nevetés jót tesz a lelki egyensúlynak. :))

    VálaszTörlés