2017. jan. 4.

Elcsúsztam az idővel

Kicsit túlzásba vittem ma a kádban melegedést, így aztán úgy jártam, hogy nem sikerült éjfél előtt ideérnem. :) :D Ami nem olyan nagy probléma egyébként, igaz, jól rácsodálkoztam az órára, amikor kijöttem a fürdőből. Fel sem tűnt, hogy már ennyi idő eltelt.
Nem tudom mi lesz velem, ha ideér a hétvégére ígért rettenetes hideg, mert már ma is azt éreztem, hogy a hőérzetem szempontjából bőven a tűrőképességemet feszegetem. Nem nagyon van már tartalék energiám, amivel elő tudom vakarni a pozitív szemléletet, és mondjuk örülni annak, hogy milyen szép is tud lenni a zúzmarás táj. Pedig szép, elismerem.
Na mindegy.. majd csak túljutunk ezen a télen is.
Erik meglepte egyébként a tanárait a felvételi feladatlapokkal, akik olyan dicséretekkel illették, hogy "nem is gondoltam volna rólad, hogy csinálni fogsz ilyet", vagy hogy "ki sem néztem belőled, hogy 35 pontot el tudsz érni". Már csak röhögök az ilyeneken, pedig évekkel ezelőtt még dühöngtem. Mert kinek a szegénységi bizonyítványa, ha négy év alatt nem sikerült úgy kiismerni,hogy kinézzen belőle ilyesmit? Azért remélem Eriket az ilyesmi már csak előre viszi, és nem húzza vissza. Valószínűleg így van, mert azért azt megkérdeztem, hogy "legalább egy-egy ötöst bezsebeltél ezekért?", mire legyintett, hogy "ugyan anya, ez már nyolcadik.."

1 megjegyzés:

  1. Gratulálok Eriknek, csak így tovább!
    És ez a hideg tényleg elég kellemetlen, legalább hó lenne, mert az egészen már érzés. ;)

    VálaszTörlés