2017. jan. 31.

Egyszer már jártam így

És ha jól emlékszem, valami hasonló alkalom volt akkor is, mint most. Ma, ahogy odaértem a szülői értekezletre, egy anyukatárs köszönt, majd gyorsan megjegyezte, hogy:
"De szarul nézel ki"
Na mondom, hát igazán köszönöm az őszinteségedet, de ez esetben nem bántam volna egy kis kegyes hazugságnak. :D Nem lett volna baj, ha nem szembesít azzal, amit amúgy én is látok, mert van itthon tükör. Igen, sápadt vagyok és nyúzott, és kicsit karikás a szemem is, pedig újabban minden reggel kilencig alszom (és szégyen, hogy a gyerekeim simán elmennek úgy iskolába, hogy fel sem ébredek). Érzem én is, hogy valami nem teljesen kerek, na de így az arcomba vágni? Hát na..
De legalább a szülői értekezlet talán némi sikerrel kecsegtet, már ami Roland fiam további iskolai életét illeti. Legalábbis talán sikerül némi együttműködést elérnünk. De persze majd meglátjuk, el nem kiabálok semmit.
És azt is megtudhattam, hogy Erik felvételi eredménye lenyűgözte a tanárait, és csak néztek, hogy jobban sikerült neki, mint a kitűnő és jeles tanuló társainak. (ami persze nem von le az ő érdemeikből semmit, de azért naná, hogy jólesett a lelkemnek, hogy ez így jött össze) Ez mondjuk megint csak azt erősíti, amit évek óta szajkózok, mint valami hülye papagáj.. hogy nem számít a jegye.. az számít, hogy mit tud hasznosítani a tanultakból.

5 megjegyzés:

  1. Gratulálok Eriknek! Én is azt mondom magamnak, hogy nem a jegy számít, hanem amit elér, ami megmarad, amit hasznosít, amiből előrébb jut és ha van elképzelés mit szeretne. Egyetértek veled Dius, már csak a tanárokat kell meggyőzni :)

    VálaszTörlés
  2. Jaj, de jó :), gratulálok Eriknek :)! Végre itt egy bizonyosság arra, amit én is mindig szajkózok :) (bár Máté egyelőre még nem hiszi :) )!
    Te pedig vigyázz magadra és próbálj talán még többet pihenni!

    VálaszTörlés
  3. Hurrá! Végre valaki ügyesebb volt a vártnál! Az én gyerekem nem...:(

    VálaszTörlés
  4. Anyatársra ráférne egy kis illemtan óra...Vagy inkább egy egész kurzus....:/ Eriknek gratula! :) Popianyu

    VálaszTörlés