2016. dec. 6.

Van ilyen

Vannak napok, amikor úgy egyszerűen csak épp elég volt mindenből. Épp eleget dolgoztam, épp eleget fagyoskodtam, épp eleget adtam magamból másoknak. Igaz, egy csomó minden van, amiből meg éppenséggel nem is volt semmi, de ez most nem számít. Nem is gondolok rá, mert elfáradtam.
Nem akarok az időjárásra szólni semmit, főleg, mert úgyis tudjátok.. de hát igen, nem változik semmi ez ügyben bennem. Igaz, hogy most költöztünk csak be, és épphogy kezdjük magunkénak érezni, de zokszó nélkül állnék neki újra, ha a következő helyen soha többé nem lenne hideg. Nem nekem való ez.

2 megjegyzés:

  1. Dius, ez a hideg senkinek se való szerintem :-D

    VálaszTörlés
  2. Jelentem, hogy szuper dolog amikor "télen" +17 fok van és napközben süt a nap. Két hétig voltunk otthon és minden porcikám írtozott már a ködös, sötét és szürke hétköznapoktól!!!

    VálaszTörlés