2016. dec. 9.

Kreatív megoldás

Úgy alakult, hogy hiába volt sok-sok nap szabadságom még január elsején, mostanra már csak egyetlen nap maradt. Amit jól be is véstem december 23-ára, mert akkor épp délutános lennék, és ugyan így van ez évek óta mindig, de az idén valahogy jobban szeretnék aznap itthon lenni, és nem este tizenegykor nekiállni a bejglisütésnek. Aztán ahogy teltek a napok, és rádöbbentem tegnap, hogy nemhogy már december van, hanem már annak is a nyolcadik napja, és én sehogy sem állok a karácsonyi készülődéssel, hát gondoltam egy merészet..
Szorgos hangyaként gyűjtögettem a plusz órákat már egy ideje, és most összejött annyi, hogy egy egész munkanapot tölthetek el itthon. :) Ez majd hétfőn lesz. Így csináltam magamnak egy hosszú hétvégét, amit reményeim szerint sem fejfájás, sem egyéb kellemetlenség nem fog elcsúfítani, és egy csomó mindent meg tudok majd csinálni, amit elterveztem. De ha nem, akkor is hosszú hétvégém lesz. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése