2016. okt. 3.

Már megint

Folyamatosan visszatérő probléma, hogy már hétfőn olyan fáradt vagyok, hogy alig bírok magammal. Persze, hogy is lenne ez másképp, amikor tegnap este is, amikor az ébresztőt beállítottam a telefonomon, kiírta, hogy négy óra és huszonkét perc múlva fog ébreszteni. Persze én még ennyit sem aludtam, mert valamikor negyed kettő környékén felébredtem, és egy órán keresztül forgolódtam. Aztán hajnalban, amikor szólt az ébresztő (nem hallottam), akkor persze még tudtam volna aludni.
Ezer éve nem volt olyan, hogy délután egy kicsit ledőltem volna a kanapéra egy fél órát szundikálni.. főleg, mert ezer éve nincsen kanapénk sem. :D Talán már nem kell ezer évet várni rá, hogy majd újra előkerülhessen ez a szokás is. :)
Addig meg ma megpróbálok egy kicsit többet aludni a tegnapinál, hátha akkor kevésbé leszek holnap álmos és nyűgös.

Ja.. és azért ma is festettem. A pipaléceket is megvettük, és gyorsan le is kentük két rétegben. Balázs is besegített, persze, de azért zömmel az én dolgom volt. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése