2016. okt. 30.

Ahonnan nem

Megvan már az is, hogy hol van az a hely, ahol többet biztosan nem vásárolunk egyszerre sokat. Lehet, hogy már keveset sem, de hogy bútort többet sosem, az biztos. Egy reklamáción már túl vagyunk. Azt- valószínűleg a kellő mértékű felháborodásomnak köszönhetően- már orvosolták. Ma újabb kettőt is benyújtottam. Egyet még sikerült szóban is, a másikat már csak írásban, mert közben bezártak az áruházak, és velük együtt az ügyfélszolgálat is. Még nem raktuk össze az összes bútort, így érhet még meglepetés majd bennünket a dobozok kibontása után.
Nem gondolom, hogy nem vagyunk kompromisszumképesek, mert az egész bútorvásárlás úgy indult, hogy megrendeltük a kiválasztott áruházban, mert így akkor majd tudunk bankkártyával fizetni, nem lesz szükség készpénzre. Még aznap telefonáltak a kiválasztott áruházból, hogy az egyik termékből nincs annyi, amennyit szeretnénk (az online felület szerint volt belőle), és meg tudják ugyan rendelni egy másik áruházból, de az hetek múlva érkezik csak meg. Itt kellett volna meggondolni magunkat, de akkor inkább az online vásárlást választottuk, mert az úgy működik, hogy abból az áruházból fogjuk megkapni, ahol van belőle elég. (így vettük pl. a mozaikcsempét a kád elejére két részletben) Eltelt egy-két hét, mire megkaptam az emailt, hogy "áru összekészítve, fuvar megrendelve" Megjöttek a dobozok, és rögtön az első kibontásánál belefutottunk egy törött bútorlapba. Ezen felbuzdulva (majdnem agyvérzést kaptam) megnéztük gyorsan az összes dobozt, hogy nincs e még több törött alkatrész. Semmi más nem érdekelt akkor, csak az, hogy épségben vannak e. Épp elég volt, hogy azokat a dobozokat is meg kellett mozgatnom, amikre 69 kg volt írva. De mindegy, átnéztem, több törött bútorlapot, miegymást nem találtam.
A törött komód helyett megérkezett a héten a cseredarab, gondoltuk, minden rendben. Egészen addig, amíg ma nem akarták összerakni a cipős szekrényt. Ami nem olyan színű, amilyet kértünk. :( Így azt visszacsomagoltuk, várjuk helyette a megrendelt színűt valamikor. Nekiálltak helyette az egyik gyerekszobai komódnak. Abból a kivetőpántok hiányoznak. :( Jó, belátom, ez nem az áruház hibája, valószínűleg a gyártó felejtette ki belőle.
Semmi sem megy egyszerűen és gördülékenyen. De semmi nem szegi a kedvünket, mert előbb-utóbb úgyis úgy lesz, ahogy szeretnénk. És mindent ki szoktunk várni. :)
Meg különben is.. a következő pár évben nem veszünk bútort. Itt biztosan nem. :) (szándékosan nem írtam nevet, mert nem célom rossz hírüket kelteni)

2 megjegyzés:

  1. Mi annak idején mi is 3-szor mentünk vissza, különböző okok miatt. Az egyik pl. az volt, hogy a szekrény oldallapja nem szimmetrikus volt, hanem ugyanolyan, és így nem lehetett összerakni. Bosszantó ez akkor, mert oké, hogy készségesen kicserélik, de nekünk kell megoldani a visszaszállítást, ami egy 2.5 méteres darab esetén nem annyira egyszerű. Nem véletlenül kér az ember kiszállítást. Szóval bosszankodtunk mi is eleget, de ha ezt a történetet most nem írod, akkor eszembe sem jut. Szóval kitartást! Aztán minden rossz úgyis elfelejtődik :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is így lesz, ahogy Bea írja, de ez most gondolom nem vigasztal!!!

    VálaszTörlés