2016. szept. 15.

Honnan tudom?

Van az a székely vicc, ahol a székely néni firtatja az urát, hogy szereti e, mire a bácsi felcsattan:
"Egyszer már megmondtam, majd ha változás lesz, szólok."

Na valahogy így vagyunk mi is.. nem azt mondom, hogy sosem mondjuk ki egymásnak, hogy szeretjük a másikat, mert ez azért nem igaz, de sokkal inkább azokból a dolgokból derül ez ki, amiket teszünk a másikért. Ma például Ő értem, mert tudta, hogy valami kell. (éjjel fél háromkor arra ébredtem, hogy mindjárt belehalok a fejfájásba, és aztán a nap folyamán többször is megkísértett ugyanez az érzés.. van még vér a fájdalomcsillapítómban)
És akkor este úgy jött értem, hogy végighallgattuk az egyik kedvenc zenémet, de még előtte kaptam egy emailt, benne ezzel:


Semmi kétség, ugye? Nyilván, ha változás lesz, akkor meg majd szólni fog. :) (remélem sosem lesz ilyen)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése