2016. aug. 28.

Kis dögök

Én nem tudom, másoknál hogyan van ez, de én esküszöm, hogy még soha életemben nem találkoztam ennyi döggel, mint amióta itt lakunk a második emeleten. Régen mindig azt hallottam, hogy az ilyen helyeken már nincs se légy, se szúnyog, és én balga, még el is hittem. Pedig nem is tudom, mire alapozva hittem el, hiszen repülnek.. oda mennek be, ahova akarnak.
De ezek még hagyján, mert ezek ismerős dögök, és nem is annyira zavarnak.
Ugye volt a denevér, amelyiknek sikerült ide betévedni..
De azóta találkoztam már össze tücsökkel is a konyhában. Szegény.. ijedtemben gyorsan kinyírtam, úgyhogy biztos megbánta az utolsó pillanataiban, hogy épp ide sikerült neki betévednie.
Rengeteg a pók, el sem tudom képzelni, honnan jönnek, de olyan, mintha termelődnének.
És a katicákról, a molylepkékről még nem is szóltam.

Kézenfekvő lenne a szúnyogháló, mint megoldás, én is tudom. De ezekre az ablakokra nemigen lehet felapplikálni még ezeket az öntapadós verziókat sem. Marad a csapkodás...
Azért.. ennek ellenére nem bánnám, ha még csak most kezdődne a nyár, nem vége lenne épp.

1 megjegyzés: