2016. aug. 13.

Elgurult

Ma egy kicsit elgurult a gyógyszerem, és ennek következtében semmi nem volt jó. Mindenben találtam kifogást, mindenen kiakadtam, még szerencse, hogy túl sok mindennek azért nem adtam hangot, mert inkább szép csendben, magamban dühöngtem.
Annak azért hangot adtam, hogy az kiakasztó, hogy ezen a hétvégén szinte semmi nem történik az építkezés körül, mert épp senki nem jön. Persze, Balázs azért csinálta ma, amit tudott, de egyedül nem sokra megy, főleg, hogy egyik dologhoz még villanyszerelés hiányzik, másik dologhoz a gipszkartonos kell. A festőtől sem érkezett meg még mindig az árajánlat, amin megint csak kiakadtam, mert hétfőn azt mondta, pár napon belül küldi. Szerintem az már letelt, és amúgy is utálom az ilyet. Akkor mondja meg, hogy majd előbb befejezem az épp aktuális munkámat, és csak utána érek rá veletek foglalkozni, és akkor nem számítok rá. Így most azon agyalok, hogy ha ő nem küldi, akkor kit is keressünk meg.
Na jó, mindegy. Holnapra állítólag visszatér a nyár. Akkor talán majd én is jobb kedvű leszek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése