2016. aug. 15.

Bele sem gondolok

Van több olyan kolléganőm is, akiknek már csak pár év van hátra addig a bizonyos, bűvös negyven éves munkaviszonyig. Hetente minimum kétszer téma, hogy majd megint kiszámoltatják az időt, hátha... meg hogy majd milyen jó is lesz nekik.
Múltkor elkezdtem számolgatni, hogy mikor is lesz meg nekem az a negyven, amikor majd eljön az az idő, amikor élni is lehet. Hehe.. lehetne.. de aztán végiggondoltam, hogy ezzel a tempóval, amivel mostanság élünk, nem is tuti, hogy végig lehet csinálni azt a hátralévő huszonakárhány évet.
Régen volt az az ötvenöt, férfiaknak hatvanéves korhatár. Na, az baráti volt. Akkor még azért jut idő bármire, és már nem kell munkába rohanni, ott idegeskedni, aztán hazarohanni, bevásárolni, bedobni egy adag mosást, majd este kilenckor még ágyneműt húzni.
Jobb ebbe bele sem gondolni. :) Különben is, mit nekem nyugdíj.. tegnap még a gyest emlegettem. :D Lehet, hogy egy kicsit elfáradtam?:D

6 megjegyzés:

  1. arra gondoltál már, hogy gyesről egyből nyugdíjba? ;-) :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Beletrafáltál. Volt egy ilyen titkos gondolatom.;)

      Törlés
  2. Én kiszámoltattam, azaz kitöltöttem egy kérelem adatlapot a nyugdjbizt-nál mert az új besoroláso miatt érdemes volt. Kapásból Mínusz 12 év jött ki a 25 évből, mert pl. a rendőrségen eltöltött 12 évem eltűnt és a gyerekek vonatkozásában is nagy volt az összevisszaság, Flórát nem is "jegyezték" szóval ha komolyan gondolod,hogy tudni szeretnéd tényleg számoltasd ki, mert nekem eddig csak két munkahelyem volt mindkettő hivatásos, mégis lett jó nagy meglepetésem:) ! Most kértem, hogy nézzenek utána a vitatott dolgoknak, erre 60 nap az ügyintézési határidő...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyjából utánaszámoltam már, siralmas az eredmény. Rögtön két évet "buktam" azzal, hogy itthon voltam a gyerekekkel tíz évet. Minimum egyet buktam azzal is, hogy dolgoztam négy órában (ahol ugye két év számít egynek.. pedig az az időszak inkább duplán kéne, hogy számítson, amit én ott kiálltam). Szóval, inkább nem számoltatok utána, mert a végén még az jönne ki, hogy most kezdődik csak az a negyven. :D

      Törlés
  3. Én 2 éve kiszámoltattam és örülök neki,mert nem 2 év múlva ér a nagy pofon,hanem már túl vagyok rajta.
    "túl sokat" voltam a három gyerekemmel otthon.Ezen feldühödtem és elkeseredtem először.Néhány napig gyászoltam magam, most már visszaszámolok.De így is több,mint 4 év,de még mindig jobb,mint a 65.
    És olyan bonyolult volt a határozat,hogy értelmeztettük egy szakértővel,akitől még kérdeztünk is.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom, hogy nem úgy alakult, ahogy gondoltad. Remélem, még valami változik, és végül kellemes meglepetés ér, és mégis hamarabb mehetsz, mint gondolod. :)

      Törlés