2016. júl. 5.

Utolsóelőtti

A munkában töltött napok közül a nyaralás előtt. És ugyan pont ma volt épp elég dolgom odabent is ahhoz, hogy jó gyorsan teljen az idő, mégis a fene majd megevett, hogy miért is nem otthon vagyok, és segítek felhordani a gipszkartont, vagy épp leszedni a maradék csempét a falról. Olyan haszontalannak éreztem magam, mint már rég. Ehhez biztos nagyban hozzájárult, hogy elég régen nem volt ilyen, hogy külön műszakban dolgozzunk Balázs meg én, vagy ha mégis, hát én voltam reggeles, és ő délutános.
Az sem mulasztotta el az érzést, hogy hazajöttem, és Rolin kívül nagyon senkivel nem tudtam kommunikálni, mert mindenki eldőlt a fáradságtól. Roli meg épp valami keményítős trükköt akart megmutatni, amire már este tízkor nem annyira voltam vevő.. azért meghallgattam legalább.
Gondolkodom még, hogy vajon hogy tudom majd holnap délelőtt elég hasznossá tenni magam, hogy délután ne legyen az utolsó munkával töltött napomon ugyanez a haszontalan érzés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése