2016. júl. 30.

Nincs téma

Van olyan, hogy nem tudok miről írni. Ez is egy ilyen alkalom. Egész nap a leendő lakásunkon dolgoztunk, haladt is megint valamennyit előre a dolog. Épp a plafonra kerülnek fel a gipszkarton alá a tetőlécek. Nem egy gyors művelet, mert rengeteg a hepehupa a plafonon (ezért is kerül rá gipszkarton), épp ezért én persze nem vagyok elégedett a tempóval. Pedig látom, hogy a fiúk mindent megtesznek, szegények fürödtek a saját izzadtságukban ma is. Mégis.. annyira türelmetlen vagyok már, hogy azt szeretném, ha csettintésre működne minden. Na persze majd amikor már az én dolgaim lesznek "porondon", és engem fognak sürgetni, az annyira nem fog jólesni.. :D :D
A holnapi nap is ott telik majd. Nekem várhatóan az egész, Balázsnak csak a második fele, mert az első felében ő a munkahelyünkön dolgozik majd. Hatékonyabbak lennénk, ha fordítva lenne, de ez nem kívánságműsor. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése