2016. júl. 27.

Köszönöm

Vannak azok a bizonyos varázsszavak, amikről énekelnek a Kowalskyék is.. A sajnálom, a bocsáss meg, a köszönöm és a szeretlek.
Na, ezek így ebben a sorrendben azért eszembe jutottak egy ma esti telefonbeszélgetés kapcsán. Mert ezer éve nem beszéltünk már, és ugyan váltottunk egy-két emailt, sms-t, facebook üzenetet, de semmi több. Valakivel, aki egyébként fontos része az életemnek. Mindent, szó szerint (és akár csupa nagybetűvel írva is) mindent tud rólam, és mégis szeret. :)
Szerencsére ott folytattuk, ahol valamikor abbahagytuk, és ezért olyan hálás vagyok. És úgy sajnálom, hogy elvesztegettünk egy csomó időt, mikor úgy szeretem őt én is. :)


2 megjegyzés:

  1. megríkattál korán reggel, de teljesen megfogalmaztad az én érzéseimet, gondolataimat is

    VálaszTörlés
  2. aranyos


    én ezt innen ismerem:
    http://bagdibella.hu/cikkek/tisztito-gyogyito-hooponopono-zene

    VálaszTörlés