2016. máj. 10.

Eltelt öt év

Tudtam én, hogy a napokban fontos évfordulót "ünnepelhettem", de azért, biztos, ami biztos visszakerestem, hogy jól emlékszem e. Nem mintha el lehetne felejteni valaha is, mert az bizony képtelenség. Az ilyenek mély nyomot hagynak az emberben, örökre bevésődnek, és soha többé nem hagynak igazán nyugtot. Akkor is ott vannak a mindennapokban, ha egyébként nem foglalkozunk velük.
De most már eltelt annyi idő, hogy azt mondhatom, én bizony egészséges vagyok. Öt éve nem történt semmi, nem volt egyetlen váratlan rosszullét sem. Még úgy sem, hogy bizony rendesen kísértettem a sorsot sok-sok alkalommal.
Őszintén hiszem, hogy ebben a legnagyobb szerepet az játszotta, hogy én már évekkel ezelőtt elhittem, hogy egészséges vagyok. Hittem benne, hogy bármire képes vagyok, amire a többiek, hogy nem kell nekem gyógyszert szednem, és nem kell szigorú mindenféléket betartanom ahhoz, hogy úgy élhessek, mint bárki más.
Nem, nem fogom tudni elfelejteni... de már csak emlék.. :)

6 megjegyzés: