2016. ápr. 25.

Oké, hogy április van még, és ilyenkor szeszélyes az időjárás, de azért na.. Komolyan bántam ma délelőtt, hogy nem vettem fel reggel a téli kabátomat. Simán elbírtam volna magamon. Hogy mire jó ez a hideg már ilyenkor, gondolom senki nem tudja.. de remélem nem tart sokáig. Mondjuk azzal nem sokra mentem, hogy megnéztem vagy ötször ma az időjárás-előrejelzést, hátha mégis beköszönt valami hirtelen forróság, tudjam már előre. :) De nem, ilyesmivel nem kecsegtetnek, bár talán a mai volt a hét leghidegebb napja.
Ez a fázás azt hozta ki belőlem, hogy holnap megint nem megyek dolgozni. :P Még a végén rákapok az ízére, és ezentúl csak szabin leszek. De jó is lenne.. :D

1 megjegyzés:

  1. Azért az se normális, hogy két hete 30 fok volt. Én meg azt utálom.szegény időjárás senkinek nem tud megfelelni. :-D

    VálaszTörlés