2016. jan. 16.

Szokásos szombat

Nem tudom mi baja van a szombatoknak velem, főleg, mikor én kifejezetten jóban vagyok velük.. de valahogy minden szombatomat elrontja a fejfájás valamilyen formája. Ma reggel is úgy ébredtem, hogy csak nyögdécselni tudtam, mert abban a pillanatban, ahogy megmozdultam, olyan iszonyatos fájdalomhullám köszöntött, hogy azt hittem, ott helyben bele is halok. Így aztán ágyba kaptam a fájdalomcsillapítót (micsoda romantika, nem?). Jobb lett tőle, legalábbis bőven az elviselhető kategóriába csökkent, de egész nap kitartóan velem volt. Hol jobban fájt, hol kevésbé.
Most már mindjárt vége is a szombatnak. Ha szerencsém van, magával viszi a fejfájást is, és a vasárnap valami kellemesebbet tartogat.

2 megjegyzés:

  1. Remélem, mára már jobb! :)
    Ez a hétvége most nekem sem jött be.

    VálaszTörlés
  2. Még ma is így keltem, és a délelőtt nagy része is ezzel telt még. De aztán jobb lett. :)

    VálaszTörlés