2016. jan. 14.

Hangolódós

Holnap két órával többet aludhatok, mint az elmúlt napokban, így aztán most egy kicsit el is kényelmeskedtem az időt. Mondjuk amennyire jó lesz az, hogy nem kell négykor kelnem, annyira nem lesz jó majd az, hogy negyed egykor meg el kell indulnom dolgozni. Nem baj.. holnap már péntek van, és utána megint lesz két nap itthon. Mondjuk azért azt elárulom, hogy még nem is pakolunk, meg semmi ilyesmit nem csinálunk, mégis.. sosem volt még ennyire fárasztó itthon lenni a gyerekeinkkel. Igaz, eltelik úgy néha több óra is, hogy "mintha nem is lennének", de aztán akár egy fél óra alatt égszakadás-földindulás-világvége is bekövetkezik, amikor meg valamin összekapnak. Márpedig elég sűrűn összekapnak.. és cseszegetik egymást, és ha látják, hogy a másikat valami idegesíti, akkor biztos, hogy minden alkalmat megragadnak arra, hogy idegesítsék. Az ilyen percekben szoktam arra gondolni, hogy gumiszobát is terveztetni kéne, biztos, ami biztos. Valaki mindig használná, az tuti. Ha más nem, akkor én.. hogy legyen egy kis nyugtom. :D

4 megjegyzés:

  1. Nahát! Ilyet még sosem hallottam:) Haha... szerdán elmentem futni, Gy. bringával kísért, otthon csak a 16,13,9 éves maradt, a kicsi hittanon volt. Fél óra elteltével volt akit fojtogattak, volt akinek majdnem kitört az ujja... soroljam még? És tudom, hogy a lányok szórakoztak egymással és a naggyal, amíg az ki nem akadt rendesen... De én komolyxan megijedtem,hogy ekkora gyerekeket nem lehet fél órára otthon hagyni? Máskor meg nem is szólnak egymáshoz fél napokat...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen.. valahogy kisebb korukban egyszerűbbnek tűnt minden nézeteltérés.. :) Mindenesetre megnyugtató, hogy nem egyedileg ilyenek a gyerekeim. :)

      Törlés
  2. Azt hittem ez csak az olyan kicsiknél van, mint az enyémek, és hogy ezt az egymás cseszegetését kinövik. Akkor mégsem????
    Mi is mindig mondjuk, hogy ha bővítjük majd a lakást, akkor egy hangszigetelt gumiszoba biztos, hogy lesz. :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát bocs, Bea.. de nemhogy kinövik, de szerintem kisebb korukban tök jó tesók voltak ehhez a mostanihoz képest. :) Félreértés ne essék, azonnal egymás mellett állnak bármiben, de imádják utálni is egymást. :) :D

      Törlés